Jom chat di sini!

Tuesday, November 11, 2008

FLYINGLIZA

ASSALAMUILAIKUM N SLMT SEJAHTERA.

wah 1st time ni aku tulis post utk blog..
sebelum ape2 meh la kite knal2 dulu..
x knal maka x cinta kan..
amboii
dlm ni aku di gelar queen of blur??motiff??aku pun x phm..tp layan jew..haha
name liza..still study kt uitm..next year baru abis..
umur 22, originally f
rom selangor.
product tulen dr shah alam katenye..P
dunia aku of course booksssss & internet
fav sport archery la..start terjebak dgn sport nih sthn lpas.
mula2 try pastu besh plak..
tp yg penting rahsia karajaan ni
( aku kalo main achery kne gu
ne bow kanak2)..wakaaka
sebabnye aku kecik xlarat nk a
ngkat bow yg besauuuu.
rahsia ok..jgn cite kt sesape..
ape2 pun slmt berkenalan..wah
ayat skema mangkuk.
bye see ya..




aiming for the best in life kononnya


0 komen: