Jom chat di sini!

Tuesday, November 11, 2008

TERBONGKARLAH MISTERY KEHIDUPANKU...


ASSALAMUALAIKUM WBH
Ok simple jek life aku nih
nk siyes ke nk merapu nih ahaks!!
ok name ku klu lam kamus arabian cahaya kepandaian
pandai ke nih hiks!!!maleh nk g tau name ku sebeno
kang tak pasal kene cop dek mamat arab wakakka
aku lebey rela la gune panggilan cc@cikcahaya..
umo ku baru jek nk cecah 12 taun eh silap 23taun da
sweet jek kan wakaka pasan seyy...
aku asal perak nunn kat menara condong telok intan...
kat cni suke beno org panggil aku merapu
huh!pelik betol nape ek?
nak kate aku nih juai ikan idak jugak
adoi nasib2..heks
tu la akhirnya berkat dis group
maka dengan ini tertubuhlah
sebuah pasukan MMC mukan memorycard
tapi kelab Merepek Merapu Club huahuah
kan sng jekk
so sesape yg layari blog nih sebe cikit tau hal2 aku kan
so akulah QUEEN OF MERAPU
skrg nih
ape yg penting bekejasama wonderwomen kami datang
kami tak kuat dan kami tak besar
bile bekejesama seme jadikk mudah
wonderwomenn kami datang hahah

keciann tebalik lak sekiannn MEKASEYYY

0 komen: