Jom chat di sini!

Thursday, November 27, 2008

Apa2 jer lah

Hmmm....
Lama giler aku tak post nih..tak tau nak merepek apa..bukan apa..tak boleh nak merepek semenjak dua menjak ni..banyak hal serius dari hal merapu............
maklumlah.. dalam keadaan ekonomi yang tgh tak berapa nak stabil nih..tahun depan tak taulah..dengar citer hmmm...tak yah lah citer..tunggu jer lah..Jepun and HK dah declare recession.
Singapore akan menyusul..Hish...takut aku...nanti tak dek sapa dah nak hire tuk any impossible mission..maklumlah ..sapa nak buang duit tuk benda yang tak berfaedah kan...heheh
Since bos aku nih kat Amerika..maka memang effectlah akukan..
Hei..entahlah..sabo jerlah..aku dok tunggu apalah si Obama tuh nak buat...kalau dia nak hire aku tuk jadi agent cari sapa punca masalah nih leh gak..tapi dia nampak aku jek..mesti dia ingat aku geng ngan sepupu dia Osama tuh..mesti tak jadik..tak perlah...aku ingat nak lah tahun depan g Amerika jumpa bos aku kat sana..dan kawan2 seperjuangan ..Charlie n Angels, James Bond, Mr and Mrs Smith..tapi tak perlah..aku dah call cakap mungkin kita tak jadi jumpa..maklumlah sejak kerajaan Amerika dah batalkan gathering agent2 sedunia..hmm..budgetlah katakan...
Hmm..dahlah..Ngantuk gilos...lupa plak aku...hari tuh aku dah start mission aku..
tapi tak leh citer lebey2..rahsialah katakan...

MI..

0 komen: