Jom chat di sini!

Wednesday, November 12, 2008

kenapa saya minat stacy?

hallu!! bila Queen of meroyan....meroyan!

hi! nak tahu knp saya minat stacy? sbrnya saya ni bknlah peminat setia AF. semuanya scr kebetulan. saya melanggan astro krn nak menonton EPL, nak tgk MU. bila dh langgan astro, tahu jer lah. mcm2 ada. so, nak dijdkn cerita. bila AF6 start, saya mengalahlah dgn adik, bg dia tgk AF. sy pun masuk bilik, sementara nak tunggu game EPL yg seterusnya. nak dijdkan citer, tiba turn stacy nyanyi, kebtulan kuar nak g toilet. saya pun terpaku kejap kt dpn tv, nak tgk stacy jer. tetiba, hati ni tertarik meminati dia. sejak tu, saya pun jd peminat setia kpd STACY AF6. Artis ke2 di M'sia yg saya minat slps Dato CT.

stacy ada aura sbg penghibur. saya lbh suka tgk dia live, krn dia mmg m'hiburkan. bbrpa kali bertemu dgn stacy, membuatkan saya semakin meminati dia. dia pandai melayan dan menghargai peminat. tak ada double standard dlm layanan stacy. walau apa pun kritikan yg dilemparkan spt juara AF tanpa SPM, komunikasi yg terus, tp dia sedar kelemahan diri & berusaha membaikinya.

Usaha tangga kejayaan. pepatah itu membuatkan saya mengagumi semangatnya. dia prnh mencuba nasib dlm OIAM, gagal. Dia masuk Gangstarz bersama Evoke, juga gagal. Dia masuk AF6. dia terus berjuang tanpa menoleh ke blakang. tidak prnh menceritakan perihal keluarga dlm diari dan selesa menjadi dirinya sendiri. krn itulah dia diangkat juara krn keikhlasan dan kejujurannya menceburkan diri dlm bidang seni. For STACY.....go for it! always support STACY.....

sekian dr queen of meroyan

3 komen:

::MMC:: said...

hu..hu...mmg gila meroyan ni

CikCahaya said...

mmg patot sah2 si cypan dapat gelaran nih wakkakakak-QOM=-

에다Ishak said...

kuat meroyan dye neyh..
wakakak