Jom chat di sini!

Tuesday, November 11, 2008

MI 0

tenenen...tenenen...tenenen...tenen...(cuba korang bunyikan cam lagu mission impossible tuh)

Hehehe..nama pun queen of mission impossible kan..
hmm..gerun tuh..aku pun heran gak..mission apa lah yang impossible sangat aku pernah buat.
nak kata panjat gunung..hampeh..nak kata pernah amik upah tangkap ayam kampung..aku geli bab2 binatang nih..
hmmm..mungkin kerana kegeniusan aku dalam menyelesaikan masalah pak pandir kut..hehe

misi pertama ke angkasa dah selesai....misi kedua ...nak selamat kan sorang artis dari terus tenggelam dalam perigi..
sebab terlalu lama berendam...lupa plak dia..punya shiok mandi...ingat kut kolam..rupanya perigi..dalam tuh..
tulah,,bila asyik sangat dengan populariti..taulah..baru lepas dapat gold award masa pertandingan karaoke pujaan hati kat HBO..hari tuh....last2 panggiil genius macam aku ni lah...ni lah impossible nya..misi aku...
sebab dahlah tak tau perigi mana dia terjun..artis tuh mana satu pun tak kenal..kan pening tuh...

hah..kan aku dah merepek...
udah2 ler..cik cahaya cakap...tapi aku bukan perak..aku penang mari..
hmm.tak yah lah citer profile..nama pun agent kan...
tu lah saja..selamat berkenalan buat semua..

0 komen: