Jom chat di sini!

Saturday, January 3, 2009

New Year & Besday Party @ Mewah Court

Haliuuuuu.....
Ni post baru sempena tahun baru. Sebelum tu, aku nak ucapkan selamat tahun baru kepada pelawat blog ini. Semoga azam pada tahun lepas tertunai dan tanamkan azam yang baru tahun ni. Azam aku pada tahun ni, biarlah rahsia. Tak payahlah nak tau. Yang penting, tahun ni pasti lebih baik dari tahun lepas.

Aktiviti sambutan hari jadi anak saudara Mrs. X dan juga sambutan tahun baru telah diadakan di tepi kolam renang di Mewah Court. Ini merupakan aktiviti pertama aku dan rakan-rakan yang dikenali di alam maya, iaitu rakan-rakan dari Stacyfrenz. Kalau Stacyfrenz dah bertemu, memang suasana menjadi gamat dan meriah. Apa-apa pun, enjoy the pics!

Hmm...berdiri tak sama tinggi, duduk tak sama besar. He..he..he...

Muka macam lapar jer? Mesti dalam hati tak sabar nak tunggu time makan ni!

Semua makan tak ingat dunia! Lapar sangat ke?

Sempat lagi Sun posing time makan. Kenapa dengan mulut Liza tu?


Masing-masing tengah berselera menjamu makanan.

Itu sajalah coretan aku untuk pembuka tirai blog ni pada tahun ni. Semoga lepas ni banyak lagi aktiviti yang boleh aku rakamkan untuk dikongsikan bersama. C ya.....

POST BY : QUEEN OF MEROYAN @ CYPAN

0 komen: