Jom chat di sini!

Sunday, December 28, 2008

Picnic @ Klang Gate

Haliuuuu!!!!!!
Kali ni aku nak citer pulak pasal perkelahan aku dan family cousin aku di Klang Gate. Aku tak pernah dengar tempat ni dan tak pernah pergi pun. Tapi at least, cuti panjang aku sempena Krismas taklah terbuang macam tu saja. Tapi mandi air sungai di Klang Gate tak sebest seperti mandi sungai di kampung aku. Walaupun lama berendam dalam air, tak terasa sejuk pun. Mungkin sebab air bandar tak sama dengan air sungai di kampung kot. Tapi apa pun, enjoy the pics!

Seronok betul budak-budak ni main air.

Ni team anak dara yang pemalu. Pemalu ke? He..he..
Dari kiri sepupu aku, dan dua orang adik aku.

Ni ikan yang abang sepupu aku tembak kat sungai tu. Besar jugak ikan tu. Dia tembak menggunakan senapang ikan yang diimport khas dari kampung halaman aku, Kapit.

Dalam mengupas timun, sempat jugak sesi bergosip antara aku dan adik-adik aku serta sepupu aku. He..he..Bergosip pasal apa tu?

Riuh rendah suara budak-budak dan mak budak mandi sungai.

Waktu ni aku belum nak mandi, sebab malas nak mandi sebenarnya. Malas nak bersalin pakaian nanti. Tapi time ni, aku disimbah dengan air, supaya aku pun join sekali mandi.

Dalam sungai pun sempat lagi bagi posing.

Sesi bergurau senda dalam sungai. Tapi selalunya akulah jadi tukang buli.

Time ni pulak tengah kejar anak buah aku (baju merah) yang suka mengusik aku kat dalam sungai tu.

Sesi membuli lagi. Diperhatikan oleh isteri abang sepupu aku. Agaknya dia teringat zaman dia bercinta dengan abang saudara aku dulu. He..he..

Sekian coretan dari aku.

POST BY : QUEEN OF MEROYAN @ CYPAN

0 komen: