Jom chat di sini!

Sunday, December 21, 2008

Midnight Sales......

Haliu!!!
Hu..hu..dah lama tak meroyan kat blog ni.
Anyway aku just nak meroyan pasal midnight sales kat KLCC. Stores aku pun tak ketinggalan ambil bahagian. Tapi apa sangatlah supermarket boleh buat sales. Sapalah nak beli barang dapur tengah2 malam? Tapi, just nak naikkan sales, bos aku pun ambik bahagian skali. Aku pun ada beli barang gak sempena midnight sales ni. Tapi apa sangatlah barang yang aku beli. Just beli gula-gula tuk krismas nti jer....


air ni plak air free. semua dpt 1,
aku pegi rembat smpi 4 botol

sempena mid night sales, ni lah gula2 yg aku beli
harga biasa RM 9.99 tp aku beli RM 3.99 satu.
Bantai aku beli 3 haha....haha....


hi! peace no war!

ila : pija, apa susun rokok tak betul tu?
arfizah : peduli apa aku! yg ptg aku nak posing!

KELAB ANAK DARA
dari kiri nor (miss presiden) me (vice presiden), mazlina(setiausaha)
arfizah (bendahari) rafidah (ajk) ila (ajk) & erk? mamat tu salah persatuanlah!


perebutan kuasa dgn miss presiden!


kesiannya! mcm perlarian pun ada!



haha...sekian lah cerita dr aku queen of meroyan
nti ada masa, aku meroyan lg kt sini.....

0 komen: