Jom chat di sini!

Tuesday, December 23, 2008

Staff Party CSKL

Haliuuuu!
Hu..hu..aku nak kongsi citer pasal staff party yang diadakan di Sport Planet Ampang. Kalau dah party dibuat kat sana, tau ajer lah apa games yang ada. Yang lelaki suka sebab games laki katakan. Tapi yang perempuan, mengeluhlah. Maklumlah, main futsal. Walaupun aku minat bola sepak, tapi aku tak pernah lagi main futsal sebab tak ada member nak join. Tapi overall enjoy dengan games tu. Paling kelakar, bila games perempuan lawan perempuan. Kalau perempuan main, tau ajer lah. Aku ni pun sakit jugak lutut kena rembat bila main games yang melibatkan team campuran. Selain main futsal, ada jugak lucky draw. Gambar makanan tak sempat ambil sebab sibuk makan. Ni ada sikit pic tuk dikongsikan...

Walaupun semua ahli team ni tak reti main futsal, tapi mereka berjaya mengalahkan team aku dengan 3-1. Tak perlah. Saja jer bagi can. Atas dari kiri Ila, Kak Sharifah, Laleh, Roza.
Bawah dari kiri : Ayu, Yuni dan Nazlizah

Ni lah goal keeper yang menyebabkan team aku tewas 1-3 dengan team yang tak reti main futsal. Geram betul aku! Ni sesi membelasah goal keeper!

Ni lah team futsal aku. Walaupun team aku ni brutal, tapi kalah dengan team yang tak reti main futsal. Hampeh betul! Tapi kalah & menang tu adatlah. Yang penting, enjoy! Sakit jugak badan2 aku ni! Maklumlah, dah lama tak mengeluarkan peluh. Dari kiri Fuzah, Nor, aku, Mazlina, Arfizah, Millaga & sorg lagi Kak Tijah ( tak der dlm gmbr)

Sedikit ucapan dari store manager Mr Rudy Azmir. Macam operasi pencegah pendatang asing pun ada!

Ni staff aku yang dapat award tuk best higher cash collection. Antara 3 calon, Fydalah insan yang terpilih itu. Fyda dapat RM 200. Ni nak minta belanja ni....

Tuk sesi lucky draw pulak, aku dapat hadiah kuali. Macam tau-tau jer aku ni jenis yang liat nak masuk dapur. Kuali pun kualilah, asal ada dari tak ada....

Oklah, itu saja dari aku. Ada masa aku meroyan lagi kat sini

POST BY: QUEEN OF MEROYAN @ CYPAN

0 komen: